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STIB MIVB Information Service — Find the Best Fares + Cards & Tickets Typology
STIB-MIVBContains a human readable table with all STIB MIVB cards & tickets available, as well as a fare finder
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STIB MIVB Basic Common Standard Fares
STIB-MIVBContains a human readable table with all STIB MIVB basic fares
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STIB MIVB Information Service — Route Planner
STIB-MIVBA link to STIB-MIVB's Route Planner: https://www.stib-mivb.be/tripplanner/?l=en
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OpenData STIB-MIVB
STIB-MIVBContains all the open-data from STIB-MIVB. Description here : https://opendata.stib-mivb.be/store/data
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cambio: Fare structure, facilities and conditions
cambio BelgiumContains human-readable data on rates, prices, fines and compensations. It provides information on the facilities of our vehicles. It stipulates the terms and conditions for using cambio.
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Carpool parkings en Park & Ride Agentschap Wegen en Verkeer
Agentschap Wegen en VerkeerCarpool parkings en Park & Ride Agentschap Wegen en Verkeer
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Points marquants du réseau routier régional
Service public de Wallonie Mobilité et InfrastructuresCette collection applicative de données est constituée des couches de données ponctuelles suivantes : - Les aires autoroutières; - Les aires de covoiturage; - Les croisements (les carrefours tricolores ou non et les giratoires); - Les échangeurs routiers et autoroutiers; - Les ouvrages d'art (ponts, tunnels, murs de soutènement); - Les passages à niveau; - Les passages pour piétons ("abord écoles" et "non abord écoles").
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Plan hiver routes : tronçons sensibles
Service public de Wallonie Mobilité et InfrastructuresTronçons routiers sur lesquels la circulation de certains poids lourds peut être momentanément interdite lors de la phase d’alerte routière du Plan hiver.
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ouvrages d'art de la Région wallonne
Service public de Wallonie Mobilité et InfrastructuresCe jeu de données comporte 6000 ouvrages d'art de la Région wallonne. Les ouvrages d'art sont les ponts, tunnels, viaducs, aqueducs, buses et pertuis, murs de soutènement, etc. qui jalonnent les voies de communication régionales (routes, RAVeL et voies hydrauliques) gérées par le Service public de Wallonie (SPW Mobilité et Infrastructures).
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Réseau routier géré par la Région wallonne
Service public de Wallonie Mobilité et InfrastructuresReprend le réseau routier de la Région wallonne, constitué des autoroutes, des routes régionales (communément appelées les "Nationales"), des rings autoroutiers et routiers, des branches d'échangeurs, des bretelles, géré par le SPW MI
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aires autoroutières Wallonie
Service public de Wallonie Mobilité et InfrastructuresCette donnée ponctuelle localise les aires de stationnement qui desservent les autoroutes en Wallonie. Système de référence spatiale : Belge 1972 / Belgian Lambert 72 (EPSG : 31370) On dénombre une soixantaine d'aires autoroutières, classées selon le degré de service proposé aux automobilistes (suivant un Arrêté du Gouvernement Wallon) : - Les aires de type I doivent comprendre : une station service 24/24h, des commerces, un service de restauration, un centre d'affaires, un hôtel, des sanitaires complets, des équipements extérieurs. - Les aires de type II doivent proposer : une station service 24/24h, des commerces, un service de restauration, des sanitaires complets, des équipements extérieurs. - Les aires de type III sont équipées de commerces, d'un service de restauration, de sanitaires et d'équipements extérieurs. - Les aires de type IV proposent des sanitaires et des équipements extérieurs. A ces sites, il faut ajouter 5 aires frontalières : situées sur une frontière, elles sont gérées en concertation avec le pays voisin.
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Toeristisch recreatief wandelnetwerk Vlaanderen (wandelknooppuntennetwerk)
VisitFlandersThe data contains the tourist recreational hiking network (hiking junction network) in Flanders. It contains the numbered hiking nodes and the segments connecting these nodes. The source data is supplied by the 5 Provincial Tourist Organizations and brought together into 1 dataset by VISITFLANDERS. The dataset is updated weekly on the basis of the 5 provincial route databases. The situation in the dataset is identical to the situation as it occurs in the field.
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NECD Emissie-inventaris 1990-2020
IRCELEmission inventory of atmospheric pollutants reported under directive 2016/2284/EU on the reduction of national emissions of certain atmospheric pollutants, amending Directive 2003/35/EC and repealing Directive 2001/81/EC. NECD.
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Toeristisch recreatief fietsnetwerk Vlaanderen (fietsknooppuntennetwerk)
VisitFlandersThe data contains the tourist recreational cycling network (bicycle junction network) in Flanders. It contains the numbered bicycle nodes and the segments connecting these nodes. The source data is supplied by the 5 Provincial Tourist Organizations and brought together into 1 dataset by VISITFLANDERS. The dataset is updated weekly on the basis of the 5 provincial route databases. The situation in the dataset is identical to the situation as it occurs in the field.
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Hydrogen Refuelling Stations
Clean Hydrogen Joint UndertakingThe European Hydrogen Refueling Station Availability System (E-HRS-AS) collects real-time availability data reported by HRS all over Europe on a non-proprietary, open-source platform. This API provides public access to both the real-time availability status as well as various static HRS information. Despite being free for everyone to use, the API is secured by a token-based authorization mechanism in order to prevent misuse.
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De Lijn - GTFS Realtime
De LijnThis is our GTFS Realtime API. More information about the GTFS Realtime feed specification can be found here: https://developers.google.com/transit/gtfs-realtime
De Lijn does apply limits to its open data. On request and when justified we can increase these limits per subscription
Max 864000 calls per product per day Max 6000 calls per product per minute We have some more non disclosed measures to ensure API stability We do not provide SLAs. Data quality The quality of the data that is disclosed is equal to the quality that is sufficient for internal use of the data (within the services of the Flemish or local government).
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Brussels Regional Cycle Routes
Brussels MobilityRegional cycle routes are recommended routes for medium and long distance bicycle journeys through several municipalities. As a general rule, these routes use local roads, where traffic is less dense, slower, and therefore less stressful than on the main roads. But crossing certain natural or artificial obstacles (bridge crossing a valley, the canal, a motorway, crossing under a railway line, etc.) sometimes brings back the routes on the main axes.
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Brussels mobility data
Brussels MobilityThe https://data.mobility.brussels portal contains a set of open data related to mobility in the Brussels-Capital Region. A [cartographic interface] (https://data.mobility.brussels/mobigis/) is available to view the data directly. Information can also be found on [the mobility portal] (https://mobilite-mobiliteit.brussels/).
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Brussels Road Events
Brussels MobilityThis feed contains real time traffic information and safety related traffic information for the Brussels Capital Region (traffic events, incidents, traffic jams, obtrusive works, ...
This feed is also available via TMC.